piątek, 8 marca 2013

Versatile Blogger Award

Serdecznie dziękuję Spirit, za nominowanie mnie do Versatile Blogger Award :)

Zasady:

Każdy nominowany powinien :
 - podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
 - pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
 - ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
 - nominować 10 blogów które jego zdaniem na to zasługują,
 - poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Fakty:
1. Nie mając pomysłu na imię dla głównej bohaterki, nadałam jej swoje własne :P
2. Znam ośmiu Tymonów, Tymków, Tymoteuszów i żadnego z nich nie lubię, naprawdę nie wiem skąd przyszło mi do głowy akurat to imię.
3. Jeżdżę konno czwarty, a może piąty rok.
4. Pomysły do opowiadania czerpię z życia (może oprócz tego, że ja nie mam chłopaka xD)
5. Niemal wszyscy bohaterrowie w "książce" oparci są na rzeczywistych opisach.
6. Nienawidzę matematyki, historii, za to kocham polski i angielski ;P
7. Koniowata jest postacią fikcyjną podobnie jak wszystko co z nią związane. Ja jestem Weronika dzierżawię konia, którego opisałam jako Shavię. Na imię ma Laguna... Tak wiem, jestem kłamliwą świnią.

8. Shavia jest koniem dzierżawionym przeze mnie, ale ze względu na fakt, iż zajmuję się nią tylko ja twierdzę, że jest ona tak jakby moja ;D

9. Przeczytałam cały Heartland i napisałam do wydawnictwa gdzie do cholery są pozostałe tomy?!
10. Myślę, że przemoc, którą popularnie stosuje się wobec koni jest aktem słabości, bezradności bądź po prostu czystej głupoty -.-
11.Muzyka jest jedną z najważniejszych rzeczy w moim życiu.
12. Moi ulubieni wykonawcy to Coldplay <3, Bryan Adams, Jason Mraz i Kings Of Leon.
13. Praktycznie wcale nie słucham piosenek wykonywanych przez kobiety. Wolę głosy męskie xD
14. Jestem uzależniona od marchewek i maślanki :3

Nominowani:
- Valeria
- Bezimenna
- Spirit
- Sydney F.
- Natiszka
- Szałwia
- Vero (i tak nie odpowie)
- Klaudia Koniara
- Koniara ;*

Tylko dziewięciu, bo dziesiątej osoby nie znam :D Mam nadzieję, że się na mnie nie obrazicie ze względu na moją fałszywą tożsamość :P Ja po prostu chciałam pisać anonimowo...

2 komentarze:

  1. sprawa
    pierwsza; juz kurka jestem nominowana tylko nie moge odpowiedziec bo
    mam kare. sprawa druga; gdzie do cholery jest rozdzial na ktory tak
    czekam, hm?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty mi tu kurde rozdziała pisz, a nie kurde ty mi tu... :D Bo jak nie to cię zacznę prześladować tutaj i na Zapytaj.com.pl (Och, tak, wiem, że masz konto xd) Jak do niedzieli nie napiszesz to... to wybuchnę. Tak, wybuchnę z ciekawości. Więc lepiej nie kuś losu, bo należę do osób rozpalającą ogniska zapałką i dezodorantem (ewentualnie denaturatem), a nie tam pierdolącą się z zapalniczką i rozpałką. xd

    OdpowiedzUsuń