niedziela, 3 marca 2013

Taggi i o mój Boże wymiękłam O.O

Trzy taggi? Na serio? No to czekam na następne xD Uuu nowy członek bloga :D Witam serdecznie! No dobra odpowiadam:

Sydney i Natiszka:

Sydney F.: Co podoba Ci się w naszym opowiadaniu?


Ogólnie... Wszystko :D
NatiszkaDlaczego czytasz naszego bloga?
Bo jest jaki jest i mi się podoba! Ulubiona tematyka w połączeniu z talentem pisarskim, tworzą coś pięknego!
2.
S: Jak i kiedy zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
29 września 2012 r. Dzięki Vero. Pierwszy rozdział na blogu... Pamiętam ten dzień :3
N: Jak i kiedy zaczęła się Twoja przygoda z końmi?
Jak? Koleżanka zabrała mnie ze sobą do stadniny i... zakochałam się w konikach <3 Kiedy? To chyba było lato 2009 lub 2010 :)
3.
S: Którego bohatera (końskiego i ludzkiego) lubisz u nas najbardziej, a którego- najmniej?
Końskiego - Dashę oczywiście. Ludzkiego - Pana Roberta xD Najmniej... Amanda.
N: Parelli vs. Monty Roberts, czy też może żaden z nich?
Monty Roberts.
 4:
S: Gdybyś miała konia miałby on na imię (jeśli masz nie podawaj jego imienia tylko takie, które Ci się podoba):
Shavia, a jeżeli mogłabym wybierać (nie nie wybierałam) to może... Nie, Shavia mi się podoba xD

N: Jaka jest Twoja ulubiona dyscyplina sportowa?
Jeździectwo, siatkówka i lekko atletyka. Nie chwaląc się jestem mistrzynią szkoły w skoku wzwyż :D
 5:
S: Za co kochasz konie?
Za wszystko! Za to, że są, za ich odmienne charaktery... Wszystko.
NJaki koń jest Twoim ulubionym patatajaczem (imię, rasa itp.)?
Shavia. A obozowe to Inga i Irga. Hubertusowy - Cwał.


Valeria:


1. Błyszczyk czy pomadka? A może szminka? 
Nie używam xD
2. Farbujesz włosy czy wolisz swój naturalny kolor?
Natural.
3. Gdzie chciałabyś pojechać na wymarzone kolonie i z kim?
Konna kolonia z Zuzanną znaną mi od przedszkola :3
4. Szpilki vs trampki 
Trampki.
5. Jak wyobrażasz sobie swoją dalszą przygodę z blogowaniem?
Barwnie xD Pięć sezonów zapowiada się niezwykle ciekawie :D
6. Czy są komentarze które cie irytują? Jakie to są?
SPAMY! Kolega obrał mnie sobie za cel i niemal codziennie muszę usuwać komentarz typu "Chuj ci w dupę" -.-*
7. Masz jakieś nerwowe nawyki? Jakie?
Nowe? Nałogowo jem marchewki i piję maślankę :3
8. Czy masz swoje ulubione powiedzonko?
Słodko ~ powiedziane z przekąsem xD
9. Dlaczego kochasz konie i jeździectwo?
No kuźwa nie ma jednego powodu. Za wszystko. 
10. Jakie jest twoje zdanie na temat bicia  zwierząt w szczególności koni?
Stanowcze NIE!

A ja jestę leniwcę i nie tagguję xD Do zobaczenia moi drodzy! Pa pa!

1 komentarz:

  1. Nominowałam cię od Versatile Blogger Award.
    Więcej na moim blogu:
    http://my-horse-my-champion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń