środa, 27 marca 2013

Choroba mnie wykańcza ;(

No dobra, a więc tak... Mam gorączkę 39.1, dostałam najmocniejszy antybiotyk dostępny dla młodzieży, jestem na lekach, nie mam siły stać i nawet pisać na klawiaturze :( Choroba mnie tak wykańcza, że dzisiaj spałam już chyba dwa albo trzy razy. JAW OKP, nie ma się co dziwić, że ostatnio rozdziały są krótkie :/ Postaram się jak najwcześniej dodać następną notkę, ale już sama nie wiem jak będzie. Nie martwcie się, nie skończę opowiadania na trzecim tomie! Obiecałam pięć, więc będzie pięć...^^

2 komentarze:

  1. nic się nie martw o bloga jak będziesz się czuć na siłach to napiszesz ;) jak na razie odpoczywaj, odpoczywaj i jeszcze raz odpoczywaj fanów nie stracisz to ci mogę obiecać ;)
    pozdrawiam,anek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio dopiero zaczęłam czytać twojego bloga i jestem na 2 sezonie :D Ale mi się strasznie podoba :3

    Życzę zdrowia : *

    OdpowiedzUsuń