piątek, 15 lutego 2013

Taggów ciąg dalszy - Spirit

Ulubiona dyscyplina jeździecka?

Skoki. Zdecydowanie tak :D



2. Lubisz książki i filmy o koniach?
Och wręcz kocham! Czytam każdą książkę o koniach jak wpadnie mi w ręce między innymi cały Heartland przeczytany i teraz męczę wydawnictwo o wydanie brakujących pięciu części -.- Ej no przepraszam, mogą mnie zablokować, a nawet zgłosić, mam to gdzieś! Męczę ich od października, bo gdzie kuźwa pozostałe pięć części?! Co tydzień jedna wiadomość i wystarcza xD Filmy mam już wszystkie zaliczone ;D Nawiązując do Twego nicku, właśnie skończyłam oglądać Mustanga z Dzikiej Doliny po raz... nie wiek który, ponieważ zgubiłam się przy osiemdziesiątym (Nie, ja nie żartuję.)

3. Najbardziej znienawidzony przedmiot w szkole?
Odkąd uczy nas Chudoba - przyroda :P

4.  Jakiś inny sport oprócz jazdy konnej?
Dużo by wymieniać, ale między innymi piłka ręczna, siatkówka i lekko atletyka, a tak właściwie, to skoki wzwyż :D Trzecie miejsce klas czwartych i pierwsze miejsce klas szóstych ^.^

5. Od kiedy interesujesz się końmi?
Od dziecka, a jeżdżę konno od trzech/czterech lat... nie jestem pewna.

6. Mieszkasz w domu czy mieszkaniu?
W obszernym domu na wsi. Jak będę miała jutro dostęp do neta, to wkleję zdjęcie widoku z okna :D

Dziękuję, do widzenia, sprawa zakończona...^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz