sobota, 16 lutego 2013

Na jednym taggu się nie skończyło - Valeria

No wiesz! Wywnioskowałam, że masz mnie za szuję 'o' Chyba się obrażę!


1. Co robiłaś wczoraj koło południa?
Byłam w cholernej szkole -.-

2. Twoja ulubiona rasa konia?
SP i Czysta krew arabska <3 Poza tym lubię jeszcze wielkopolaki.

3. Jaki masz dzwonek w telefonie?
Coldplay - Every teardrop is a waterfal <3 Moja ukochana!

4. Czy jesteś za biciem koni przy pracy z nim?
O.O JA?! O.O
Nie! Preferuję alternatywne metody, takie jak join-up czy T-touch! Nawet jeżdżę bez bacika!

5. Czy popierasz przemoc?
Nie.

6. Czy tolerujesz homoseksualizm?
Jestem osobą tolerancyjną, więc tak. Moja koleżanka twierdzi, że gej to najlepszy przyjaciel dziewczyny xD

7. KFC vs. Mc'Donalds

Mc'Donalds po KFC kiedyś rzygałam =.=

8. Jaki jest twój ulubiony serial/film?
Serial - Rozdzinka.pl
Film - wszystkie o koniach i Hachiko

9. Czy lubisz czytać?
Tak, na poniedziałek mam przeczytać siedem książek, więc muszę się w końcu za to wziąć xD

10. Co cenisz w moim opowiadaniu?
Fabułę, bohaterów... Wszystko :D

Dobra foch mi minął, nie umiem się na Ciebie długo gniewać...^^

1 komentarz: