czwartek, 6 grudnia 2012

Do Zaczarowanej Valerii

No to tak:

1. Jak lubisz spędzać czas?
Jak to jak? Oczywiście jeżdżąc konno! Poza tym czytając, rysując,
słuchając muzyki, spędzać czas na świeżym powietrzu :)

2. Pochłaniasz książki, czy raczej nie lubisz czytać?
Uwielbiam czytać! Mogę wertować książki całymi dniami...

3. Ulubiony sport, czy coś takiego?
Hmm... jeśli dobrze znam siebie (a sądzę, że tak jest) to jazda konna i skoki wzwyż ;)

4. Co sądzisz o szkole?
W niektórych przypadkach przydatna w innych bezsensowna...

5. Po co prowadzisz bloga?
Dla satysfakcji oraz aby udowodnić sobie, że nie zawsze mam słomiany zapał ^^

Droga Valerio odpowiedzi gotowe... nie mam niestety kogo zapytać, bo wykorzystałaś mi wszystkie osoby ;D

Kolejny rozdział w przygotowaniu...^^

1 komentarz:

  1. Heheszki ;) Dopiero teraz zauważyłam, że dodałaś tego posta ;) No cóż... Ja zawsze taguje dużo osób, a na razie tyle te osoby przyszły mi do głowy. Mam nadzieję, że Vero wróci, lub powiadomi nas jeśli odejdzie (co mam nadzieje, nie nastąpi). Przykre, że tak długo jej już nie ma...

    OdpowiedzUsuń