poniedziałek, 14 października 2013

Zawał stwierdzam, zawał.

18,000
Serio?
Naprawdę?
Ja nie mam omamów?
Nie muszę iść do okulisty?

Jeżeli nie mam potrzeby odwiedzenia okulisty ani sklepu optycznego, to stwierdzam, że jesteście niesamowici. 18,000 Zaczynam Się Was Bać. Dodatkowo wczoraj komentarz od Anonimka tak mnie pozytywnie kopnął, że aż się od tego kopniaka poryczałam :'D Masakra, jestem przez Was coraz pozytywniej zaskakiwana. Najpierw 21 obserwatorów, potem 8 komentarzy, 18,000 wejść...... JEZU! Spojrzałam TERAZ na statystyki... Liczba 21 wzrosła do 23 O.O KOCHAM WAS. KOCHAM MOICH CZYTELNIKÓW. UBÓSTWIAM WAS.
DLATEGO...
ZAPOWIADAM CO NAJMNIEJ SZEŚĆ TOMÓW. Mam nadzieję, że wytrwacie ze mną :* Jezu, jesteście kochani, niesamowici, wspaniali ♥

PS Dzisiaj napiszę rozdział :D

2 komentarze:

  1. A wiesz co to oznacza? Wiesz? Że nie możesz skończyć na piątym tomie. Więc ja Cię zmotywuję - bierz dupę w troki i wymyślaj o czym będą kolejne tomy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam że nie skomentowałam poprzedniego ale problemy techniczne były. I suuuper! Że conajmniej 6. Kocham Cię za to .

    OdpowiedzUsuń