niedziela, 27 października 2013

Rozdział 37.

Pod wieczór osiodłałam Tabuna, chcąc z nim potrenować, chociaż przez chwilę. Szybko go rozprężyłam i zaczęłam ustępowania. Po kilku ćwiczeniach najechałam na pierwszą przeszkodę. Tabun skakał o wiele lepiej niż mogłam sobie wyobrazić. Miał duży zapas, idealne wybicie i lądowanie. Najwyraźniej i on i Melodia chcieli pokazać na co ich stać. Jako, że jednak trening miał być krótki, skończyłam na kilku stacjonatach i rozstępowałam go. Zaprowadziłam z powrotem do boksu i rozsiodłałam. Gdy zanosiłam sprzęt do siodlarni, zauważyłam, że Tymon na zewnątrz oporządza Albatrosa. Szybko odniosłam rząd i poszłam do niego.
- Co ty tu robisz o tej porze? - spytałam ze zdziwieniem, słońce już dawno ustąpiło miejsca księżycowi, a całe podwórze okalała ciemność.
- Wracam z terenu z chęcią zabójstwa.
- Co do kogo masz tak mordercze myśli? - prychnęłam, ale on wydawał się być całkowicie poważny.
- Co do ciebie. Po pierwsze, Karolina mnie męczyła cały dzień, więc musiałem się przed nią po lesie chować. Po drugie, po co jej mówiłaś, żeby sobie ze mną gadała kiedy chce? Ja naprawdę nie cierpię jej towarzystwa. I po trzecie, czemu ty do cholery nic nie pamiętasz?! - niemal krzyknął, po czym nie czekając na moją odpowiedź, skierował się do stajni, zostawiając mnie na podwórzu. Stałam tam chwilę, ale kiedy pierwszy szok minął natychmiast poszłam do domu. Czułam się jakby ktoś sprzedał mi porządnego kopa w dupę. Po co ja się w ogóle wypowiadałam przy Karolinie na temat Tymona? Po co się trudziłam, żeby powiedzieć coś, czego wcale mówić nie musiałam? Mogłam się domyślić, że wykorzysta to przeciwko mnie. Po tak ciężkim dniu, stwierdziłam, że należy mi się chwila odpoczynku. Włączyłam telewizor, wsunęłam płytę z pierwszym lepszym filmem do DVD i usiadłam na kanapie.
- Co oglądasz? - zapytała Gośka wchodząc do domu.
- Nie wiem, zaraz się okaże. Masz może ochotę się przysiąść?
- Zależy na co - powiedziała w momencie, kiedy na ekranie pojawił się napis "Cast Away: Poza Światem".
- Zostaję - zawołała, po czym usiadła obok i przykryła się drugim kocem.

Po obejrzeniu całego filmu, byłam wykończona. Dodatkowo wkurzyło mnie zakończenie. Zapowiadało się tak fajnie... A okazało się, że to jakieś romansidło. No, ale trzy czwarte filmu było niezwykle fascynujące, nie ma to jak patrzeć na pustelnika, który gada z piłką.

Wstałam wcześnie i od razu poszłam do stajni. Nakarmiłam wszystkie konie, wysprzątałam boksy i sprowadziłam niektórych podopiecznych na padoki. Gdy skończyłam, przyszedł Tymon, po nim Karolina i na końcu Aśka z Jackiem. Nikt nawet się nie odezwał, ani nie odpowiedział na "cześć" z mojej strony, zaskoczyło mnie to. Nie wiedząc, co się z nimi dzieje, wzięłam Melodię w teren. Pojechałam nad jezioro. Kiedy byłam na miejscu, rozłożyłam niewielki koc, który wzięłam przy okazji z siodlarni, rozsiodłałam klacz i puściłam wolno. Patrzyłam jak wesoło wbiega i wybiega z wody, a sama leżałam na piasku w promieniach październikowego słońca. Dzień był wyjątkowo ciepły, jak na koniec tego miesiąca. Właśnie! Koniec października! Podniosłam się nagle i zamyśliłam się, zostając w pozycji siedzącej.
- Trzy dni - szepnęłam do siebie. - Tylko trzy dni i Tymon powie, o co chodzi.
Wstałam, złapałam Melodię, założyłam rząd i wróciłam do domu. Teren nie był zbyt długi, ale niestety nie mogłam siedzieć tam bezczynnie, musiałam przygotować się psychicznie na to, co mogę usłyszeć. Miałam na to tylko trzy dni...

**************************************************************************************************
Wybaczycie mi długość i głupotę tego rozdziału? Proszę :< Obiecuję, że następny, to będzie majstersztyk! :D Mam taki genialny pomysł, że ja pierdolę ♥ Dobra, ja się żegnam, bo niestety czas mnie goni, pasuje się jeszcze czegoś pouczyć :/ Także moi drodzy, do wtorku (albo nawet do jutra, zobaczymy jak z komentarzami)! ;*

4 komentarze:

  1. On jej powie ^^ W końcu. Rozdział fajny tylko szkoda, że taki krótki. Ale za to następny ma być genialny ;) Już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. FUCK YOU WIEM CO SIE TAM WYDARZY HAHAHAHA HDBS KGHWLKH. Każdy twój rozdział to majstersztyk :*
    Boże jak mnie się nie chce komentować. Muszę? Pls powiedz że nie.
    Dobra czekam na 38 bo chce już się wywyższać że wiedziałam że to się wydarzy hehehehheeh.
    Dobra lecę czekać na GG ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle wspaniale , też chcę tak umieć pisać ! Naucz człowieka ! Chociaż nie mnie się nie da nauczyć pisać :D Kocham twoje rozdziały *_* Czekam na 38 ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing xd
    O boż xd Jesteś chyba jedyną autorką,która dodaje rozdział tak szybko xd Mówię Ci,kiedyś będę sławnym reżyserem i zrobię z tego serial 1 haha xd Omg,byłby zajebisty xd Nawet lepszy od ''the sadle club '' xd

    OdpowiedzUsuń