poniedziałek, 28 stycznia 2013

Krótkie info - DZIĘKUJĘ SKARBY ;*

Moi drodzy!
Dobiliście do dwóch tysięcy! Dziękuję Wam ;* To naprawdę wiele dla mnie znaczy... szczególnie, że jak już kiedyś wspomniałam mam zamiar napisać pięć tomów ;D Nie wiem czy cieszy Was ten fakt oraz czy wytrwacie do końca, ale jak na razie jestem Wam niezmiernie wdzięczna! Kochani, nie mam dzisiaj czasu, aby napisać i dodać notkę, lecz postaram się to zrobić jutro :) Nadal nie wierzę, że na serio tyle osób tak licznie odwiedza mojego bloga... Tym bardziej, że mniej więcej połowa wejść pochodzi ze Stanów o.O Jeszcze raz wszystkim dziękuję za tę piękną okrągłą liczbę 2,000...^^

3 komentarze:

  1. nie widze powodu do zdziwienia twój blog jest świetny ten styl pisania ta fabuła...po prostu trzymaj tak dalej
    pozdrawiam ,anek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Foch, jak mogłaś nas pobić? My na www.kare-serce-konia.blogspot.com mamy dopiero 1.715 wyświetleń. :P
    Ale może dlatego, że Ty piszesz lepiej ode mnie, a sama Natalia (która wspaniale pisze) nie może przyciągnąć tylu czytelników na naszego WSPÓLNEGO bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha! Dobre, piszę lepiej od Ciebie? No chyba ostatnio coś Ci się pomieszało... Bez urazy oczywiście, ale no wiesz?! Ja wcale nie piszę lepiej. Wcale i w ogóle! Doceniaj siebie bardziej moja droga. Mi tam się moje opowiadanie średnio podoba, Wasze jest o wiele lepsze...^^

      Usuń