wtorek, 26 listopada 2013

Pośmiejcie się ze mnie, pozwalam XD

Uwierzcie, jest się z czego śmiać, mój tragiczny dosiad, cztery wyłamania, skoki po półrocznej przerwie i szkoda, że wyciszyłam jeden z klipów, bo usłyszelibyście rozmowę
"- Wera! Sikać mi się chce!
- Cudownie!
- Ale ja się na serio zaraz zleję!"
Plus, umrę, bo się na mnie znowu uweźmie (<- nie jestem przekonana, czy to słowo jest poprawne gramatycznie) dziewczyna, która dzierżawiła Kropkę, to ten ciemnokasztanowaty koń z 4:19, bo już kiedyś miałam lipę, że na niej jeździłam :P Nie uczę się na błędach :D
Także, no. Zapraszam do oglądania! :*

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA! http://zdaniembombiego.blogspot.com/
    ZU

    OdpowiedzUsuń
  3. Super hahaha xD Ahhh.. Te pierwsze galopy :D Ja swoje pamiętam tak strasznie xD

    OdpowiedzUsuń