niedziela, 3 listopada 2013

Głowa mnie ze szczęścia boli :'D

20,000
NIE WIERZĘ.
UMIERAM.
PADAM.
NIE WSTAJĘ.
Czy Wy jesteście poczytalni?! Jezu, kiedyś, nie tak dawno, marzyłam, żeby mieć 10,000 i 5 komentarzy pod notką. Potem, żeby mieć 15,000 i 8 komentarzy... Muszę przestać marzyć, bo się za często spełnia. Jesteście wielcy, niesamowici. Który już raz Wam to mówię? Nie wiem. Przestałam liczyć. Chyba dwudziesty piąty xd No cóż, w takim razie MUSZĘ pisać tom szybko, bo widzę, że nawet bez notki tu wchodzicie ;) Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy :* Do usłyszenia! ♥

PS Patrzcie, fajnego bloga znalazłam :D LINK

5 komentarzy:

  1. Nie martw się inni też widzą tą liczbę, więc nie masz omamów. xD ;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś pewnie wiedźmą i nas czarujesz jak śpimy!Bo to niemożliwe,że wchodzę 6 razy dziennie,bo się łudzę,że już coś jest 0__0

    OdpowiedzUsuń