czwartek, 4 kwietnia 2013

Głupie testy!

Taaak... Notka miała być wczoraj, ale niestety... Przypomniałam sobie, że testy kompetencji są dzisiaj :) Dodam kolejny rozdział dziś albo jutro, sama nie wiem... głównie ze względu na fakt, że muszę dojść do siebie po zadaniu z przystankami -.-* Szałwia chyba wie o co chodzi ;D Owszem z mojego punktu widzenia było proste, ale nie zauważyłam, że oni jechali do biblioteki w sobotę! Szmatławe słowa -.- No nic, zmieniając temat - Jezu! Czy ja widzę pod ostatnim rozdziałem 7 komentarzy? Mam omamy O.O Dziękuję i witam nowych czytelników ;D Valeria! Gdzie jesteś?! :( Tak więc podsumowując - jestem zawiedziona moją głupotą w dwóch zadaniach, zachwycona poleceniem "Napisz list zachęcający koleżankę/kolegę do przeczytania książki" (Heartland pojawił się w mojej pracy *.*) i szczęśliwa, że już po wszystkim :) Dopiero minutę przed rozpoczęciem, odwróciłam się do koleżanki i powiedziałam "Teraz do mnie dotarło, że my to na serio piszemy..." Fajnie było...^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz