piątek, 27 marca 2015

Kolejne informacje

Dziękuję za zrozumienie, naprawdę, nie zdajecie sobie sprawy, ile to dla mnie znaczy.
Rozdział miał być wczoraj, ale tak się stało, że obudziłam się z ropniem pod okiem, bólem gardła i gorączką. Byłam dzielna i aż do trzeciej lekcji twierdziłam, że nic mi nie jest, jednak kiedy koleżanki wręcz zmusiły mnie, żebym poszła do higienistki (nie obyło się bez "wstawaj z tego krzesła, albo sama cię tam zaniosę"), okazało się, że ropa dostała się do zatok i aktualnie leżę w łóżku, umierając przez ból gardła, niemożność oddychania i gorączkę 40.1.
Piszę tylko po to, by powiadomić Was, jak się sprawy mają i że rozdział, o ile wszystko dobrze pójdzie, powinien pojawić się jutro, jednak nie ręczę za jego jakość XD
Życzcie mi zdrowia! Do usłyszenia c:

4 komentarze:

  1. Wyzdrowiej mi szybko i bierz się za rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej szybko <3 już nie moge doczekać się rozdziału XD
    Gabii

    OdpowiedzUsuń