sobota, 15 marca 2014

Halo? Policja?

Ja tu zgłaszam 32,000 ;-; Wniosek jest jeden - moi czytelnicy są niepoczytalni i nie mają co robić w wolnym czasie. Ogółem, rozdziały na obu blogach miały być dzisiaj, ale pogoda mnie nienawidzi - deszcz zaczął padać o 13:46, na 14:00 miałam mieć jazdę :3 Natura mnie nie cierpi, jestem jej jakimś pieprzonym wrogiem, chociaż sama o tym nie wiem ♥ Gardło mnie boli, a do szkoły trzeba chodzić. Wieczorami zamiast się uczyć albo pisać, ja oglądam Abstrachuje lub Epokę Lodowcową. Kocham chaty, jestem Maniutek Mamuci Maniek i tyle. Życie jest zajebiste, Wy wszyscy jesteście cudowni, 32,000 jest w moim mniemaniu dziwne, bo niczym sobie na to nie zasłużyłam, rozdział jutro :*

3 komentarze:

  1. hehe jak czytam takie twoje posty stwierdzam jedynie, że jesteś cudowna i masz interesujące poczucie humoru, nie martw się ja także jestem wrogiem pogody.Wszystkie plany weekendowe zepsute i jazdy tak samo.Ale to nic.Zla passa zawsze mija.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda chyba wszędzie taka sama:/ U mnie leje od rana a jazda na 10, więc też nic z tego nie wyszło..:( A na 32.000 zasłużyłaś;) Nie oglądaj Epoki Ledowcowej tylko nad nowym rozdziałem rozmyślaj i pisz szybciej :)

    OdpowiedzUsuń