wtorek, 4 marca 2014

BOŻE ŚWIĘTY 31!

No i proszę! Moja ulubiona liczba w tysiącach wybiła :') Jesteście kompletnie NIEMOŻLIWI. Kocham Was niesamowicie, jak kurde... Nie wiem ;-; ALE WAS KOCHAM I TYLE.

Ogólnie mówiąc, dziękuję, że pomimo całego mojego cholernego zastoju tak dzielnie i wytrwale mnie motywujecie do dalszej pracy. Bez Was i Waszych komentarzy na pewno nie dałabym rady. Bardzo cieszę się również z faktu, że przybywa Was coraz więcej! Nawet nie wiedziałam o tym, że obserwatorów jest już 35, dopiero koleżanka mnie uświadomiła XD Nie mam weny, nie mam siły, nie mam... ochoty ;-; Ale spokojnie! Wrócą niebawem, już wczoraj przy rozdziale były wszystkie trzy, bo 138 dni do obozu! Ja już chcę tam być ♥

DOBRA
Nie zanudzam Was dłużej xd BARDZO, BARDZO, BARDZO Wam dziękuję i podkreślam, że ten blog istnieje tylko dzięki Waszej motywacji :*

1 komentarz:

  1. Bardzo serdecznie gratuluję.Twój blog zasłużył na to.Przy okazji zapraszam na nową pierwszą notke http://greenland-valley-of-hope.blogspot.com/.Mam nadzieje, ze teraz się poprawiłam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń