sobota, 25 maja 2013

Again... really? o.O

Moi drodzy siódemka, najpotężniejsza liczba magiczna pojawiła się w tysiącach. Kuźwa... kocham Was! ;* W życiu nie pomyślałabym, że kiedykolwiek będę miała tyle wejść na blogu! Szczególnie, że około 6,000 jest z Polski, a reszta to goście zagraniczni ;D Thank you! xD Tiaa, muszę podziękować Nikki, ponieważ razem z koleżankami, po oglądnięciu filmików na asku, zaraziły mnie zawziętym kibicowaniem Borussii ;P Ja pierdziele niech wygrają i niech Lewy pokaże klasę :D No nic spadam, bo zaczyna się za... siedem minut! O.O Jeszcze raz wielkie dzięki <3...^^

2 komentarze:

  1. Gratuluję. :D
    A mi niedługa stuknie piątka :D
    To kiedy następna notka? Bo ja tu czekam. :)
    PS na KSK jest nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeej! Co z tą notką? Sześć dni bez notki to mój styl, ale do Ciebie to nie podobne :P A niektórzy tu czekają.
    My chcemy nową notkę! My chcemy nową notkę! [krzyk fanów jak z demonstracji ulicznych]

    OdpowiedzUsuń