sobota, 18 maja 2013

Odpowiedzi do Sydney F.


Pytania:
1.Masz konto na howrse? Jeśli tak, to jaki masz nick?

Mam. Dolonga310700 ... Nieco mi odwaliło jak to wymyślałam ;P Dolonga od imienia pierwszej klaczy, a te cyferki od daty urodzenia :)

2. Twój wymarzony koń? (płeć, rasa, imię, maść itp.)

Właśnie na takim jeżdżę :D Konik polski, klacz, maść bułana, małe szczotki kopytowe, czarno-biała grzywa i ogon, imię - Musli *.*

3. Jak wyglądasz? (oczy, włosy, wzrost)

Oczy - brąz, włosy - ciemny blond, wzrost ok. 165 cm. Z resztą, moje zdjęcie jest w drugiej zakładce ;)

4.Ulubiona zabawka z dzieciństwa?

Czy ja wiem... Chyba różowy królik z kokardką pod szyją i zwykły, bury miś :)

5.Kupujesz jakieś czasopismo o koniach? Jeśli tak to jakie?

"Gallop" i "W siodle" jeśli jest gra :P

6.O czym marzysz?

O własnym koniku... i o założeniu własnej stadniny... Marzenia ściętej głowy.

8. Jesteś związana z jakimś przedmiotem (zabawką, obrazem, figurką itp.) z domu?

Komputerem xD Nie no, tak na serio to chyba nie.

9. Ile masz blogów? Planujesz zakładać jeszcze jakie[go]ś?

Jak na razie mam trzy. Jeden o Shavii, ale zmieniam na "Musli", drugitak dla jaj, wataha (;P) i trzeci, mój ulubiony - TEN. Owszem, zamierzam założyć, ale szczegółów na razie nie zdradzę :D

Już nominowałam, więc nie chce mi się po raz kolejny :P

1 komentarz:

  1. Po 1- musisz kiedyś wstawić fotkę Musli, bo moja wyobraźnia nie działa. Szczotki pęcinowe, czarno-biała grzywa... Ona musi być śliczna <3
    Po 2 jestem bardzo ciekawa, co planujesz z ostatniego pytania. Czy to będzie blog o koniach? ;)

    OdpowiedzUsuń