poniedziałek, 23 grudnia 2013

Życzenia :*

Miśki moje najukochańsze!
Jako, że ostatnio mam wybitnie mało czasu na komputer, a jeśli już tu jestem, to nie mam najmniejszej ochoty pisać, to niestety notki brak. Pocieszę Was tym, że mam połowę i wyjątkowo mi się podoba :D

W każdym razie, nie po to włamałam się na komputer brata, żeby Wam to powiedzieć. Chciałam to zrobić w dopisku pod rozdziałem, ale skoro nie jest skończony, napiszę to tutaj.

Życzę Wam wszystkim Wesołych Świąt, szczęścia, radości, a przede wszystkim dużo, dużo koni i sukcesów jeździeckich :*

Rozdział na pewno pojawi się po świętach, na razie niestety nie mam możliwości go dokończyć :/ Poza tym, moi drodzy bardzo serdecznie dziękuję Wam za 25,000 wejść! Jesteście niesamowici :D ♥

Muszę kończyć, więc jeszcze raz życzę Wam udanych świąt i do zobaczenia :*

4 komentarze:

  1. No więc Tobie też życzę wesołych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, Dużo prezentów pod choinką, spełnienia marzeń. Udanego sylwestra przede wszystkim :D No i co tam jeszcze sukcesów w świecie jeździeckim i dalszych sukcesów w pisaniu :D Pozdrawiam Julka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Tobie życzę przede wszystkim tego, aby ci się ułożyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje i na wzajem. Cóż można powiedzieć jeszcze? ;)

    OdpowiedzUsuń