wtorek, 26 maja 2015

Zwięźle, krótko i na temat...

Czyli przykro mi, ale prawdopodobnie w tym tygodniu nie będzie rozdziału. Jutro egzamin próbny z bierzmowania, czwartek angielski, piątek szlify w pytaniach na BOR, sobota nauka w praktyce, czyli jak mierzymy tętno konia i w niedzielę egzamin. Jak widzicie, kompletny zapieprz.
Do tego krótka prośba LINK do niedzieli ma być tip-top, a ja nic nie umiem, dlatego hej, proszę o pomoc!
Gadu-gadu: Koniowata | 44801083
email: koniowata31@gmail.com
Twitter: plitslyhy
Wattpad: plitslyhy
Dziwnie się czuję, prosząc Was o to, ale potrzebuję, żeby ktoś mnie sprawdził XD Więc, moje drogie panie, jeśli Wam się nudzi, pisać, pytać, cokolwiek, naprawdę, apeluję o wsparcie!
Nie wyszło tak krótko, jak wyjść miało, ale co mi tam. Miłego wieczoru i trzymajcie kciuki do końca tygodnia! xx

1 komentarz:

  1. Także, oczywiście że trzymam kciuki!
    Ja też od jutra mam straszny zapierdziel, ale w piątek wieczorem będę miała czas to napisze i przepytam :D

    OdpowiedzUsuń