poniedziałek, 13 maja 2013

Liebster & Versatile Blogger Awards

Bardzo dziękuję Spirit, Norce oraz ~Baptised in fire za nominację do trzech nagród :)

Spirit:


Zasady:
Każdy nominowany powinien :
 - podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
 - pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
 - ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
 - nominować 10 blogów które jego zdaniem na to zasługują,
 - poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Fakty:
 1. Nie ogarniam gimpa
 2. Kocham gorącą czekoladę :3
 3. Mam ciocię, która hoduje dwa konie
 4. Ostatnio jeżdżę na kucyku :D
 5. Nie lubię większości osób z mojej klasy (kilka jest spoko)
 6. Nie przepadam za anime i mangą, ale toleruję
 7. Nie cierpię otaku -,-
 8. Kiedy pierwszy raz próbowałam join-up stwierdziłam, że wiem jak się czuła Amy :P
 9. Lubię poniedziałki ;D
10. Zmieniali mi polonistkę co roku i dopiero teraźniejsza nauczyła mnie pisać :)

Nominowani:
 - Nikki
 - Spirit
 - Norka
 - ~Baptised in fire
 - Vero
 - Sydney F.
 - Bez Imienna
 - Koniara ;*
 - Szałwia
 - Caroline

Norka:


Zasady:
   Każdy nominowany powinien :
 - Należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę, która cię nominowała
 - Należy zadać 11 pytań osobą, które chcesz nominować
 - Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
 - Nominować 11 blogów które jego zdaniem na to zasługują
 - Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Fakty:
 1. Po herbacie mam omamy
 2. Nie prowadzę zeszytów do:
a) historii
b) przyrody
c) angielskiego
 3. Dzierżawiłam klacz, ale sprzedali ją na Śląsk :(
 4. Kiedy odchodziłam ze stajni na pożegnanie szczerze powiedziałam wszystkim co o nich myślę.
 5. Obcięłam koledze przede mną w ławce włosy, nożyczkami, na godzinie wychowawczej :P
 6. Polski to mój ulubiony przedmiot
 7. Z matematyki, historii i przyrody będę miała czwórkę
 8. Na koniec roku wychodzi mi średnia 4.90 o.O
 9. Zgłosiłam podanie tylko do jednego gimnazjum
10. Z plastyki i muzyki będę miała szóstki :D


Pytania:
1.Dlaczego piszesz bloga?

Ponieważ uwielbiam pisać opowiadania, kocham konie, a niektórzy bohaterowie byli zemstą dla osób z reala xD

2.Ile masz lat i jak masz na imię?

Trzynastoletnia (prawie) Weronika wita :P

3.Co jest twoim hobby?

Jazda konna

4.Masz jakieś zwierzęta? Jeśli tak, to jakie.

Miałam psa - Nera. Brat nie zamknął bramy i... zginął :(

5.W jakim województwie mieszkasz?

Małopolskie

6.Podoba ci się jakiś chłopak?

No... nie :P

7.Od ilu lat jeździsz konno?

Od trzech albo czterech...

8.Czego nie lubisz robić?

Zadania z matematyki

9.Czy miewasz dziwne sny?

A czy sen o fioletowo-różowym misiu panda, który tańczył lambadę na stole, mając na głowie tęczowe sombrero jest dziwny?

10. Czy zrobiłeś kiedyś coś takiego, że później tego żałowałeś?

Tak.

11.Jakiej muzyki słuchasz?

Muzyka alternatywna, brit pop, rock

Pytanie extra: Czy masz facebooka?

Tak :D

~Baptised in fire:


Zasady:
-Należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę, która Cię nominowała
-Należy zadać 11 pytań osobom, które chcesz nominować
-Należy nominować 11 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.

Pytania:
1.Jak masz na imię?

Weronika, nie miałam pomysłu na imię dla głównej bohaterki xD

2.Jakiej muzyki słuchasz?

Alternatywa, mocny pop i rock.

3.Jaki jest twój ulubiony zespół?

COLDPLAY !!! *.*

4.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?

Ciężko wybrać... Every Teardrop Is A Waterfal, Fix You, Scientist, Yellow... Trudno wybrać :P

5.Jakie jest twoje ulubione zwierzę?

Koń i pies

6.Ile masz zwierząt?

Chwilowo zero :/

7.Jaki sport uprawiasz?

Jeżdżę konno

8.Twoje hobby?

Jazda konna

9.Ile masz lat?

Trzydziestego pierwszego lipca skończę trzynaście :)

10.Dlaczego piszesz bloga?

No bo... no bo... lubię pisać na ulubiony temat ;P

11.Twój ulubiony blog?

Ciężko wybrać... Chyba blog Vero, bo to dzięki niej zaczęłam pisać, ale mocno konkuruje z Nikki :)

Pytania:
 - Skąd pomysł na fabułę Twojego opowiadania/bloga?
 - Ulubiony wokalista/zespół?
 - Lubisz marchewki? :D
 - Najbardziej nienormalna rzecz, którą razem ze znajomymi zrobiliście w stajni/szkole?
 - Po co piszesz bloga?
 - Dzierżawisz lub masz własnego konia?
 - Często miewasz odpały ze znajomymi?
 - Na jakim koniu aktualnie jeździsz (rasa, wiek, maść, imię)? Jeśli nie jeździsz, to czy możesz opisać konia, na którym ewentualnie chciałabyś jeździć?
 - Od kiedy jeździsz konno? Jeśli nie jeździsz, to czy chciałabyś zacząć?
 - Kim chcesz zostać w przyszłości?
 - Czy Twoi znajomi piszą bloga?

Nominowani (nie chciało mi się pisać dwa razy, więc są tu nominowani od Norki i ~Baptised in fire) :
 - Nikki
 - Spirit
 - Norka
 - ~Baptised in fire
 - Vero
 - Sydney F.
 - Bez Imienna
 - Koniara ;*
 - Szałwia
 - Caroline

To mnie mocno zdziwiło O.O Wchodzę na bloga, a tu? Trzy komentarze z nominacjami :D Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję ;* Wiem, że miało być po siedem faktów, ale stwierdziłam, że nie zaszkodzi napisać po dziesięć ;) Następna notka pojawi się do środy :)

2 komentarze: